29.3.12

IMG_8290

Mens jeg har ligget i sengen er disse Dr. Martens 'Core' Shoes - og endda også et par i sort - kommet ind af døren og jeg elsker dem allerede! Jeg besluttede en dag for længe siden at jeg aldrig ville komme til at rende rundt i Dr. Martens trods at jeg egentlig altid godt har kunnet lide dem, men da jeg så disse darlings kunne jeg ikke modstå.


While laying in bed I got these Dr. Martens 'Core' Shoes - also in black - and they're already some of my favourites! I decided a long time ago that I wouldn't be one those guys walking around wearing Dr. Martens although I've actually always liked them, but I simply couldn't resist these darlings. 

IMG_8294

2 kommentarer:

  1. Wow de er fede! hvor har du bestilt dem fra?

    SvarSlet
  2. Asos, faktisk! Gratis levering - det er jo fantastisk!

    SvarSlet