28.3.12

IMG_8251

Hjemvendt fra hotel. Jeg har endnu en gang haft brug for at få lidt hjælp til at komme ovenpå en mindre lungebetændelse og findes der et bedre sted at få det end på Riget? Det tror jeg ikke.

Jeg er glad og er igen ved at være klar til at vælte videre i min historie. Der er en masse på programmet som skal opleves og jeg ved at jeg fungerer bedst i et impulsivt og uforudsigeligt liv. Jeg elsker opleve, blive inspireret og sidde i situationer jeg på ingen måde havde regnet med et par timer forinden. Sommetider er jeg bare lige nødt til at trække stikket ud, restituere og blive fyldt op med gode ting.


Just got home from the hotel. Yet again I needed a helping hand to get over a minor pneumonia and is there any place better than the hospital? I think not. 

I'm happy and ready to tumble through life again. There is a lot on my agenda which must be experienced  and I know that I am at my best when my life is impulsive and unpredictable. I love to experience, to be inspired and to find myself in situations I would not otherwise have expected. Sometimes I just have to disconnect, restitute and get well again. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar