31.1.12

gina2
gina1

Pictures from ginajaqueline.com

Weekend, hvor blev du af? Måske forsvandt du mens jeg væltede mig i stress, tøj og flasker. Jeg ved det ikke helt, men det lyder sandsynligt. 

Fredag tog jeg med Nadia og Rasmus til lanceringen af D.EFECT's seneste værker - et arrangement som nok ikke er gået en bloglæsers næse forbi - og én ting jeg fik var mæt mave. På to fine borde stod de lækreste snacks, virkelig, har never ever aldrig spist så mange pindemadder! Udover tilfredsstillet mave fik jeg set på rigtig fint tøj inden vi igen valgte at fylde lidt i hovedet på Vandkunsten.


Weekend, where did you go?

Friday night I went to the launch of D.EFECT's latest work. I quickly noticed one thing; between beautiful clothes and stylish people there was the most amazing table of food. Seriously, I have never had so delicious finger food in my life!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar