31.1.12

IMG_7443

Leatherjacket, second hand / Jumper, Monki / Trousers, second hand
Shoes, second hand / Sunglasses, h&m

Jeg stresser rundt med Grissini-stænger i munden og prøver at få styr på alt inden CFW bliver skudt i gang i morgen. Det bliver en lidt anden uge for mig denne gang da jeg for første gang nogensinde skal style et show - and I'm super excited! Alligevel skal der nok blive tid til at crashe et par andre shows eller 15. Jeg glæder mig vanvittigt meget til det hele, men er simpelthen for bombet til at kunne få mine tanker ned i vise ord. Så skal vi ikke bare sige at vi ses lige om lidt med guld og plateau? Jo. Hej!


Copenhagen Fashion Week is on from tomorrow and I'm super excited. It will be a bit different for me this time around, since I'm going to style a show for the very first time. I'm still going to have time to go to a show or two .. or 15. I will check in on the blog as much as possible with photos from my gold-dripping days. It will be brutal and crazy as always!

IMG_7446

Ingen kommentarer:

Send en kommentar