31.8.10

Recycle it

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Som jeg lovede får et par dage siden, synes jeg at I alle skulle vide hvor jeg finder mine genbrugsgodter. Jeg er bestemt ikke så god til at grave guld som jeg gerne ville, men mon ikke det langsomt er på vej?

Det største problem for mig, er tilgængeligheden. Da der desværre oftest er flotte, men skide trælse, trin op eller ned til de gamle sager, har jeg med lykke i kroppen fundet my favourite place so far. The one and only, my beloved.

- Vintagegodter fra forskellige steder i verden, direkte til døren!

Jo, netshoppen har naturligvis et dyrere prisleje end andre lokale, men med et par bestillinger derfra i hus, kan jeg ikke være andet happy as fuck! De har et fantastisk og stort udvalg i både en herre- og dameafdeling med en enorm nem guide både gennem kategorier, årstal og størrelser. Leveringen kommer virkelig hurtigt, fra England uden toldproblemer og i fin indpakning. Hvis butikken ikke er besøgt endnu, er den mere et klik og masser af penge værd!

Derudover er Wasteland, København K, The Second Hand, den dér på Jagtvej og alle de lokale jo også altid et besøg værd! Glæder mig meget til at se hvad den nye butik, Prag, byder på - er der trapper folks?

Jeg håber meget at Mads' skoproblem nu kan blive hjulpet af vejen og at I andre også kan bruge krusedullerne til noget!

2 kommentarer:

  1. Rokit kender jeg faktisk godt. Koster det meget at få det sendt?

    Men mange tak, Henrik. Jeg må se at snart få noget brugt lir til mine fødder! Der er i hvert fald ikke flere undskyldninger nu.

    SvarSlet
  2. Synes virkelig det er en fin butik! Fik sendt et ordentligt læs i sidste måned, og gav vist 148 for forsendelsen - okey pris synes jeg!

    Håber meget du kan få varmere fødder nu! ;)

    SvarSlet