25.8.10

I like to be

Photobucket
Photobucket

Ruskindsvest DIY Tank H&M Ring DIY Shorts Vintage Leggings Børnestuff Boots Vintage

Endelig et nærbillede af mit nyeste køb - et par genbrugsboots! Jeg er simpelthen fuldstændig solgt i dem og føler at det er en af de bedste ting jeg har kastet penge efter. Jeg måtte slippe 800 kroner, og visse vil nok sige at det er for pebret for vintage, men når man bliver forelsket og tager kvaliteten i mente, er det helt fik med min luksuriøse halvdel! Og egentlig også den anden. Butikken de er købt i kommer på bloggen i morgen, da jeg vil prøve at bikse en liste sammen over mine yndlings vintage-butikker - håber I vil synes om den!

Oven på en fuldt ud flydende onsdag kommer jeg til at fare rundt hele dagen i morgen. Møder, behandlinger, jobsøgning og en biograftur står øverst i kalderen - mon noget kunne være blevet lavet i dag i stedet for hyg, hyg og hyg med mad på? Anyway, lad os se hvad jeg når!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar