22.7.10

Wear your black

PhotobucketPhotobucket

PhotobucketPhotobucket

PhotobucketPhotobucket

PhotobucketPhotobucket

Så sidder jeg og fordriver ventetiden på et værksted i Glostrup med tøjkiggeri. Faldt over J. W. Andersons ss/10 kollektion og synes egentlig der er nogle ret spændende elementer imellem - er specielt vild med det sorte jumpsuit og hatten! Selvom at ss/10 er so last year valgte jeg at poste denne, da jeg synes at aw/10 kollektionen så noget strange ud. Til forskel fra denne var der godt nok farver på drengen. Tjek den ud her!

Jeg tror jeg vil hoppe forbi min tatovør på vej hjem!

1 kommentar:

  1. Jeg vil have jumpsuitet på billede 3! Det ville hænge så fint i mit klædeskab. Jeg er solgt. Det tror jeg desværre ikke, jumpsuitet bliver. I hvert fald ikke til mig.

    SvarSlet