29.7.10

Die seals


Dagen i dag skulle have været brugt i Gilleleje med Christina fra BitteBitte og Nick fra stylegeekblog, men vejret var bestemt ikke meget for det. Da det var meningen at vi skulle være udenfor med nogle gode øl i hånden, blev vi enige om at rykke det til en gang i næste uge. Damn you, raindrops! Jeg havde glædet mig utrolig meget og var virkelig klar på en lækker dag, så jeg ser frem til den nye aftale! Tiden gik i stedet med et DIY-projekt jeg er blevet meget glad for. Ser frem til at vise Jer det!

For nogen indlæg siden postede jeg en lille sang som Christina blev en smule glad for, så jeg har derfor valgt at dedikere dette indlæg til hende og Nick - en sang som er mindst ligeså cool som den sidste! Tak sol, fordi du fuckede min dag op.

Rasmus sidder og tripper, så jeg er out of here. Hyg!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar