10.6.10

Goodbye summer

Photobucket

Læderjakke Bertoni Jumpsuit WoodWood Sko Mentor

Det blev desværre et lidt trist billede i dag, men jeg havde skide travlt og skulle ud af døren for at hente min bror efter en våd lærlingedag - oh yes for offentlig transport på landet! Jeg overvejede faktisk at tage nogen nye billeder efter hjemkomsten, men i det her vejr vil da man hellere være inde med en god kop kakao og en film på skærmen, ikke? Måske købe tøj. Selvmordsvejr. Altså, hjertelig velkommen Oktober, men hvor blev dine sommervenner af?

Anyway, jeg synes bare lige I skulle se mit nye jumpsuit! Jeg ville nok have stylet det federe normalt, men det er bare nemt og komfortabelt at hoppe i uden meget andet når man alligevel bare skal sidde i en bil. Farven er sådan 'østers' som WoodWood selv kaldte den, men jeg får lige hooket op med lidt sol og fotograf-skills til næste gang så I bedre kan se det hele!

4 kommentarer:

  1. Okay, undskyld jeg hele tiden spammer dig med spørgsmål og kommentarer, men hvad har jumpsuitet kostet?

    SvarSlet
  2. Haha, det synes jeg bare er fedt! Suitet har kostet lige over 1000,- ;)

    SvarSlet
  3. Øv! Det har jeg ikke råd til. Måske H&M eller COS eller sådan noget laver en billigere udgave! Så slår jeg til.

    SvarSlet
  4. Jumpsuit! Sygt nok, Henrik...!

    SvarSlet