14.6.10

A day of happiness


Dagen er kommet hvor mine to goodies Rasmus og Signe er landet i Kastrup lufthavn med taskerne fulde af lækre oplevelser og sikkert også lidt dejligt jet-lag. Selvom at den danske nationalsorg sandsynligvis bliver druknet i øl og hadebreve til stakkels Simon Poulsen, er flagene først nu kommet frem i hytten herhjemme. Hvis den manglende søvn kan bekæmpes af de hjemkomne skal der i aften snakkes i lange baner over lidt lækkert og hvad jeg nu ellers kan finde på - exiting!

Min Cor Sine Labe Doli bowtie burde også have landet i dag, men efter at fragtfirmaet UPS havde fået fingrene i den, var den pludselig forsvundet. Yes sir, den er nu på vej igen og jeg håber virkelig at den ankommer inden Modebevægelsens Bloggerfest på torsdag - jeg ser meget frem til arrangementet og håber på at møde en masse medbloggere og påhæng!

Ja, sangen har faktisk intet med indlægget at gøre - udover at Robyn simpelthen er så cool. 'Don't Fucking Tell Me What To Do' er fra hendes nye plade 'Body Talk pt. 1' som jeg virkelig glæder mig til at gennemlytte. Og så har Rasmus vist også lige postet et indlæg om sveriges pop-mama på sin blog, det må være noget 'så-mødes-vi-igen' sjov!

Hav en fed mandag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar