17.5.10

The light is back

PhotobucketPhotobucket

PhotobucketPhotobucket


S/10

Jeg har haft på hovedet at blogge om Carin Wester i en del tid, da jeg egentlig synes at en hel af hendes items klart ville være cool at bære, men det bliver så først nu. Især det mørke (undskyld!) sæt med leggings ville jeg rigtig gerne have, og ja, de über-stramme bukser har sat sig på mig - det er for fedt synes jeg!

Lige nu sidder jeg og taster løs med Rasmus, som også er ved at finde good stuff frem til sin blog. Han rejser som sagt over Atlanten på næste mandag, så jeg er lige nu ved at lokke de sidste dage ud ham og og overvejer stærkt at gøre plads i hans kuffert. Valget er hans - enten skal jeg med afsted eller også en masse tøj med tilbage til mig. Alternativet er, at jeg køber ham endnu en kuffert og realiserer begge ønsker. Aftenen står ellers på god mad, 13.483 filer musik og et nyt afsnit af Lost. Yes!

I får lige et lækkert nummer til en lækker mandag!


Acid Washed - The Rain

Ingen kommentarer:

Send en kommentar