19.2.10

The good old story


Jeg har bestemt mig for at det er på tide at lave et indlæg om noget anderledes, men alligevel et der er meget relateret til det sædvanlige. Med en anelse fare for at lave et dødssygt killer-indlæg bevæger jeg mig nu ud på dybt - og samtidig meget kendt vand. Let's see how it goes!
Min interesse for hele bloggens grundlag startede egentlig før jeg overhovedet fik noget der minder om stil. Jeg gætter på, at manglen på gode fodboldspark og vilde slåskampe gjorde noget ved mig - bestemt ikke noget negativt, tværtimod, noget jeg i dag er pisse glad for! I folkeskolen lignede jeg som de fleste andre lort lige indtil buffalo-sko, selvlysende trumpetbukser og blåt hår var hittet, næh, dér var jeg hot. Heldigvis står det ikke lige så slemt til på nuværende tidspunkt, men en ting er i hvert fald sikkert. Jeg gik også op i mit udseende dengang. Derudover har jeg altid været glad for at tegne, især tøj. Yes yes, I know, strange boy - men sådan ser sandheden ud.
Jeg må sige at det ikke kunne passe mig bedre i dag. Alle har en interesse for et eller andet, og jeg er så endt her. Det giver mig mulighed for at bruge min kreativitet, vise min personlighed og gøre min hverdag rig på oplevelser (nu det lyder virkelig som en dårlig jobansøgning - nyt spor). En anden ting som virkelig er bonus for mig kommer her. Meget, meget få i kørestol ser ud til at gå op i hvad de smider på deres skæve krop, og selvfølgelig skal jeg ikke blande mig i det. For mig er det bare vigtigt at vise, at jeg faktisk også kan være én af de fancy folk i fashion-branchen trods retarderede ben. Eller. Det er da i hvert fald mit ønske. Kørestolen er ikke mig, den er bare et par mega dyre sko. Underligt nok er jeg også et ungt menneske der elsker at svinge benene (haha) på en bar, drikke litervis af øl og hører electro frem for Melodi Grand Prix - og derudover bruger alt for mange penge på kluns. Til slut kommer her pointen med det længere indlæg: fashion er en stor del af mig, og et par sløve ben kan i hvert fald ikke sætte en stopper for det. Samtidig er det vigtigt for mig at vise netop det.

Jeg stopper her, og gør klar til drinks i aften!

7 kommentarer:

  1. Haha, tak du! Lad os snart stikke hovederne sammen over en øl på Drone! ;)

    SvarSlet
  2. "Kørestolen er ikke mig, den er bare et par mega dyre sko" - genial og meget sigende sætning! :)

    SvarSlet
  3. Det synes jeg bestemt også! :)

    SvarSlet
  4. Tak for en inspirerende blog.

    SvarSlet
  5. Det var da så lidt! Tak fordi du læser med. :)

    SvarSlet
  6. For fanden, hvor er du cool.

    SvarSlet